04 decembrie 2006

Vise pentru anul 2015

Zilele trecute am gasit printre hartii un document scris de mine acum sase ani in care scriam despre ceea ce doresc eu sa fac pana in 2.015. Deoarece hartiile se pot pierde foarte usor, am decis sa postez in acest blog continutul acelui document si sa verific in 2.015 daca am indeplinit sau nu acele dorinte.
De aceea va rog sa nu radeti de mine daca unele lucruri vi se par putin iesite din comun. Asta am gandit eu in anul 2.000 si in mare parte gandesc la fel si azi.

8 ianuarie 2000
Eu, Vali Bota, imi doresc ca la varsta de 49 de ani (adica in 2.015) sa am urmatoaele realizari:
1. Sa am o casa confortabila cu plante si animale exotice
2. Imi doresc sa fac pana atunci cel putin doua facultati si un doctorat in strainatate:
* Management
* Teologie
* Psihologie
3. Sa coordonez in paralel cateva proiecte de amploare:
* Un liceu privat
* O facultate privata
* Un spital privat
* Un centru de minori fara familie
* O fima de puternica (computere)
* Sere
* Azil de batrani
* Editura
4. Sa vizitez cel putin 45 de tari diferite
5. Sa cunosc foarte bine engleza, franceza germana, italiana, maghiara
6. Sa fi zburat cu parapanta si cu balonul cu aer cald. Sa ma cobor in adancul marilor
7. Sa fac o croaziera pe mari si oceane
8. Sa traversez Romania pe jos
blog comments powered by Disqus