13 noiembrie 2006

Cand El aude, soarele straluceste

Astazi, pentru mine e o zi superba chiar daca afara cerul e acoperit de nori. M-am trezit foarte devreme si am petrecut primele minute ale diminetii citind cateva cugetari. Am petrecut catva timp in compania psalmului 117 care m-a impresionat foarte mult.
Iata ce am gasit scris in Biblie azi dimineata:

IUBESC PE DOMNUL CACI EL AUDE GLASUL MEU, CERERILE MELE.
DA, EL SI-A PLECAT URECHEA SPRE MINE,
DE ACEEA-L VOI CHEMA TOATA VIATA MEA.
.
Intr-adevar, acest lucru este real, l-am simtit si eu. Domnul se apleaca spre mine si imi aude toate cererile. Nu sunt singur in acest Univers (infinit?). El este cu mine. L-am simtit si il simt. El imi poarta de grija. De aceea sunt linistit si bucuros.
Chiar daca afara, acum cerul este inourat, pentru mine e o zi insorita. Deasupra norilor soarele straluceste cu putere pentru cei ce se ridica deasupra lor.
De aceea astazi e o zi superba la Brasov, pentru ca EL este aici, alaturi de mine, si straluceste cu putere.
blog comments powered by Disqus