16 noiembrie 2009

CHIAR TU

Doar pentru o clipa am vazut IUBIREA:
Avea chipul unei flori frumoase.
Am privit-o
Si n-am atins-o,
N-am strans-o la piept
De teama sa nu o strivesc.

Dupa mai multe zile
Am trecut din nou prin acelasi loc.
De data asta, DRAGOSTEA,
Avea chipul unui fluture alb
Ce se juca printre petelele acelei flori frumoase
Si-o mangaia lin cu aripile sale -
Iar floarea isi deschise petalele.
Din ea se ridica
Cel mai placut parfum spre cer
Colorand aerul cu iubire, farmec si mister

Am intalnit din nou IUBIREA.
De asta data am fost cea mai fericita fiinţa
Deoarece chipul dragostei
Nu mai era nici floarea si nici fluturele
Ci erai CHIAR TU.
Am stat pe loc.
Te-am privit indelung.
Te-am atins,
Te-am mangaiat,
Te-am strans la piept
Si nu mi-a fost teama ca te strivesc.

Vali Bota